Website

Voor de komst van The Value Agency bij Incerta was men al begonnen met het vernieuwen van de website omdat de look and feel wat achterhaald was. Meer dan ooit is een website echt een tool om te gaan verkopen of op zijn minst je commercieel traject te ondersteunen. 

 

Vanuit het strategisch traject dat we voor hen opstelden zijn we dan ook verder gaan nadenken over structuur en effectiviteit van de website. Hoe een website er uitziet is van ondergeschikt belang aan hoe die presteert. Het is en blijft een belangrijk medium om leads te genereren en je verhaal consistent te brengen. 

 

Dan komt natuurlijk de vraag: hoe lanceren we onze nieuwe website? Een nieuwe strategie en een nieuwe website vragen om de nodige aandacht, dat is een momentum dat je moet nemen. Dus we ontwikkelden een campagne het nieuwe verhaal van Incerta en hun product VARIO te lanceren.  

Strategie

Webdesign

De campagne werd opgebouwd rond het nieuwe verhaal en de nieuw ontwikkelde slogan: “The Leading Standard in QSHE-Software”. Om de sterke positie in de markt te tonen is het voor Incerta belangrijk om aan te tonen hoe zij dat doen. We stelden een interview met beide managing partners voor om dat zij een unieke combinatie vormen die het verhaal van Incerta zo sterk maakt. Verder zou die hoofdboodschap versterkt worden met social posts en een contentmarketing 
campagne gedurende een 6-tal weken om de nieuwe site en blog in de kijker te zetten.

Op zoek naar grafisch ontwerp of strategie?

De koffie staat klaar ;-)

Haantjeslei 17/1

2018 Antwerpen

✆ 0493 656 348

✆ 0495 190 499

© 2020 The Value Agency

part of M*EM. bv | BE 0686.966.470

  • White LinkedIn Icon
  • White Facebook Icon
  • White Instagram Icon

Advies: DV.A238497

Opleiding: DV.O238496