
Als ik op klantenbezoek ga merk ik weleens enig scepticisme op ten opzichte van marketingbureaus. Die bedrijven hebben dan meestal een slechte ervaring met marketing agencies of freelancers die hen niet begrijpen. De gewenste output is er dan ook niet en het vertrouwen in 'die van de marketing' neemt zienderogen af.
Ik wil me totaal niet uitspreken over hoe andere bureaus het aanpakken, ik kan alleen maar meegeven wat onze visie is. We zijn gestart met marketing omdat het onze grootste passie is. Het is voor onze belangrijker om mooie verhalen te vertellen en een strategie op lange termijn uit te voeren, dan te gaan voor de korte termijn winst. Shortcut-zoekers, zoals ik ze noem, gaan voorbij aan het mooie van marketing.
Het is dus voor ons belangrijk om te investeren in elke van onze klanten, dat is tenslotte het grootste bezit als ondernemer. Bij The Value Agency nemen we daarvoor onze tijd om het verhaal, de gevoeligheden, de behoefte van onze klanten in kaart te brengen alvorens we zotte acties gaan voorstellen. We luisteren, om te begrijpen. Van daaruit werken we verder naar een dynamische marketingstrategie op maat, omdat dat het enigste is dat op de lange termijn zal blijven werken.
Wij luisteren. Om te begrijpen.
Ons doel is niet om bepaalde diensten te verkopen, we zijn er om jouw business te doen groeien.