Bijna 15 jaar geleden begon ik mijn carrière in marketing. Mijn weg was en is nog steeds gekleurd door een focus op business-to-bussiness en online. Ik tracht ook constant bij te leren, up-to-date te blijven en me te laten inspireren. Eén van die inspirerende mensen van het eerste uur is Bart De Waele

Van zijn speeches / tweets / slideshare decks / seminaries / ... leerde ik de basiskneepjes van SEO, SEA,... Maar nog belangrijker: het inzicht in het mechanisme van online marketing en social media. Netlash (Bart op Twitter) kan wat mij betreft toch wel als één van de belangrijkste pioniers van social media in België de geschiedenis boeken ingaan (er zijn er ook nog andere die ik later aan bod zal laten komen).
Diep respect in ieder geval voor deze Gentse multi-ondernemer en dank voor het delen van alle nuttige info en inzichten.
"Ubiquity breeds serendipity" een, wat mij betreft tijdloze, online quote uit een Intac-opleiding van Bart (zie https://www.slideshare.net/netlash/how-to-score-big-in-google). Niet alleen omdat ik toen even beide woorden moest gaan opzoek in het woordenboek, maar omdat het zo eenvoudig en doeltreffend is. Het concept erachter: zorg dat je alomtegenwoordig bent in Google, dan is de kans groot dat mensen je zullen contacteren ook al waren ze niet meteen naar je op zoek.
#Marketing #inspiratie #ondernemers