ROETS en The Value Agency gaan voor duurzaam partnership

Het is met veel trots dat ROETS en The Value Agency een hecht & duurzaam partnerschap aankondigen.









ROETS, dat zijn Groeimakers. Experts in authentiek leiderschap en duurzame teamdynamieken gericht op samenwerking, groei en innovatie. Met een persoonlijke, systemische & belevingsgerichte aanpak creëert ROETS een context waarbinnen leidinggevenden, teams en organisaties hun hoogste potentieel kunnen bereiken, bewust van de wereld die ons omringt.


The Value Agency is een lange termijn marketingpartner gefocust op branding en content marketing. Dit atypisch marketingbureau maakt graag het verschil met waardevolle marketing voor bedrijven die het verschil willen maken. De TVA-gave: luisteren, met de intentie om te begrijpen en niet om te antwoorden. Resultaat: The Value Agency kent je business, je klanten en zorgt voor groei.


Al van bij het eerste contact was er een klik. Het traject waarbinnen The Value Agency voor ROETS de marketingstrategie heeft uitgewerkt, heeft de basis gelegd om op een andere manier met elkaar in gesprek te gaan en nieuwe perspectieven te ontdekken.


“We hadden vrij snel een klik op persoonlijk vlak en die uit zich nu ook in het zakelijke. Het partnership met ROETS is voor ons een logische stap, we geloven sterk in hun verhaal en hun competenties. Bovendien sluit hun verhaal ook naadloos aan op het onze.” – Patrick Van den Broeck, co-founder The Value Agency

“The Value Agency staat echt stil bij wie je bent, bij de eigenheid van een organisatie en tegelijkertijd geven ze ook hun frisse ideeën waardoor je groeit als organisatie in wat je wil bereiken.” – Karen Segers, co-founder ROETS


Impact creëren

Binnen deze samenwerking zijn we gelijkwaardige partners die zich engageren met een gemeenschappelijke intentie. Het is een speelterrein voor innovatie & co-creatie van impactvolle nieuwe producten en diensten. De komende periode zullen we dan ook op natuurlijke wijze groeien in nieuwe, gedeelde trajecten & diensten die het beste van onze beider werelden combineren.

In eerste instantie zullen we ons samen richten op organisaties die op een meer diepgaande, duurzame en effectieve manier hun bestaansreden willen (her)uitvinden. Bedrijven die hun identiteit willen scherpstellen en zich vervolgens op de juiste manier willen positioneren. We zijn er ook voor professionals die hun persoonlijk merk op een authentieke en krachtige wijze in de wereld willen neerzetten.


Vraag zeker naar onze interessante formules voor jonge bedrijven en/of organisaties met een maatschappelijk engagement. The Value Agency is bovendien erkend dienstverlener in het kader van de KMO-portefeuille.