Incerta 2.0
+ Marketing plan

Vraag: 

Incerta contacteerde om de lancering van een nieuw software product te verzorgen. 

Oplossing: 

Elkaar begrijpen en kennen zorgt voor de beste resultaten. Daarom starten wij de relatie met nieuwe klanten vaak met een workshop waarin we gaan ontdekken wie onze klant is en wat we voor hen kunnen betekenen. Zo begon ook dit traject.

Strategie

Consulting

Uiteindelijk legde de workshop de basis voor een opfrissing van de bedrijfsstrategie en luidde het nieuwe begin in voor Incerta en hun Vario-software. We lieten management en medewerkers stilstaan bij het waarom van de onderneming en definieerden duidelijke doelen om zich op te richten. Dat resulteerde in een concreet marketingplan en verdere strategische begeleiding. 

De nieuwe ingeslagen weg werd heel duidelijk door het vernieuwen van de slogan. Van “Better software, better results” naar “The Leading Standard in QSHE-software”. Een belangrijk gegeven in het verhaal van Incerta, waar er van een zeer generieke slogan naar een duidelijke positionering wordt overgegaan.

"We waren op zoek naar een marketingpartner die ons begrijpt en ons in de juiste richting kon sturen.
In The Value Agency vonden we een partner die tijd stak om ons echt te leren kennen."

Chris Heyndrickx, Managing Director bij Incerta

Haantjeslei 17/1

2018 Antwerpen

✆ 0493 656 348

✆ 0495 190 499

© 2020 The Value Agency

part of M*EM. bv | BE 0686.966.470

  • White LinkedIn Icon
  • White Facebook Icon
  • White Instagram Icon

Advies: DV.A238497

Opleiding: DV.O238496