roetsnaamkaartmockupwit.jpg

De start van een mooi verhaal

ROETS biedt nieuwe perspectieven bij veranderende situaties, met aandacht voor het proces en een sterke focus op samenwerking en resultaat. Hierbij hanteren ze een efficiënte aanpak die zorgt voor duurzame en effectieve verandering. 

Digitaal netwerken, werkt echt. Zo kwamen we met de (h)eerlijke mensen van ROETS in contact. Na een eerste gesprek was de klik er en hebben we voor hen de marketingstrategie uitgewerkt inclusief volledige naamgeving en branding.  

Hoe pakken we dit aan? 

Het is heel belangrijk om eerst je fundamenten te leggen. Dat doen we aan de hand van een doorgedreven marketing workshop waarvan we in een duidelijk verslag de doelen, waarden een aanpak je bedrijf gaan bepalen. Het basisverhaal, zeg maar. 

Eens dat bepaald is, kunnen we gaan zien hoe we dat naar buiten brengen. Vanuit een zeer interactieve workshop doen we enkele naamvoorstellen, waaruit in dit geval ROETS als winnaar naar voor is gekomen. Nadien volgt een branding traject waarin we een logo en volledige huisstijl bepalen en uitvoeren. Dit alles uiteraard samengevat in een handig en uitgebreid brandbook. 

 

Branding

Naamgeving

"The Value Agency staat echt stil bij wie je bent, bij de eigenheid van een organisatie en tegelijkertijd geven ze ook hun frisse ideeën waardoor je groeit als organisatie in wat je wil bereiken"

Karen Segers, Groeimaker bij ROETS

huisstijloverzicht.jpg

Klaar voor een hippe branding?

De koffie en thee staan klaar ;-)

* en speculaas