top of page
WaardemodelTVA.png

Het TVA waarde-model

Het begin van een goede strategie is starten vanuit een welbepaalde marketingfilosofie. Vanuit mijn ruime ervaring ​in b2b- en vastgoedmarketing heb ik in de loop der jaren een methodiek ontwikkeld die er gericht is om een verstandige manier met marketing om te gaan. 

Marketing is een investering, geen kost. Dat wil zeggen dat marketing zal bijdragen tot je ondernemingsdoelstellingen, ultiem dus omzet verhogen. Er zijn een aantal voorwaarden die in orde moeten zijn alvorens andere zaken effectief worden. Een simpel voorbeeld: Facebook campagnes opzetten die uiteindelijk op een niet-gebruiksvriendelijke website terechtkomen, zal je conversie niet ten goede komen.

Alles start bij de kennis van jouw bedrijf - we bepalen daarvoor de value proposition - en de kennis van de markt, daarvoor gaan we die verder onderzoeken. Op het snijpunt van wat jij als bedrijf te bieden hebt en waar je klant naar op zoek is, ga je sales doen en daarom is het zo belangrijk om die 2 perfect op elkaar af te stemmen.

Als je core goed zit en je hebt realistische doelen gesteld dan ben je klaar om echte marketing tactics in gang te zetten. Niet omdat de concurrent het doet of omdat vrienden hebben gezegd dat "je maar eens iets op TikTok moet gaan doen". Wel omdat je een goed strategisch fundament hebt uitgebouwd.

Hoe werken we samen?

Scope to budget

We starten altijd met een kennismakingsgesprek. We bekijken waar jullie noden liggen, waar ik mee zal helpen en hoe snel je de zaken in orde wil hebben. Op basis van jouw wensen en mijn ervaring stel ik dan een realistisch plan op met de nodige prioriteiten.

We werken scope to budget en kijken voornamelijk naar de waarde die geleverd zal worden. Je weet dus op voorhand wat je voor welk budget mag verwachten, geen verrassingen. Bovendien, we zien marketing als een investering: een marketingplan van € 5.000 dat jou uiteindelijk € 100.000 extra omzet kan brengen, is het overwegen waard.

Om je een indicatie te geven:

Voorbeeld strategisch traject marketingplan

Gemiddeld genomen zal een marketingplan voor een kleine onderneming tussen de €2.500 à € 4.000 vallen afhankelijk van de scope en de diepgang die vereist is.

Voor een grotere onderneming, waarbij de scope ruimer is en meer diepgang vereist we dan eerder rond de € 5.000 à € 8.000.

Image by Annie Spratt
Sfeerfoto's-Rework-06946.jpg

Laat ons starten met een gesprek, de rest komt vanzelf.

Laten we dat koffietje meteen inplannen. Je kan hieronder op de knop klikken of je kan me gewoon bellen of whatsappen: 0495 190 499. De beller is sneller 😁

bottom of page